Każdy sklep ma własną politykę zwrotów, szczegółowe regulaminy oraz generowane automatycznie formularze. Jak wyglądają zwroty w internetowym sklepie ASOS?
Jak wyglądają zwroty w sklepie ASOS?
Każdy produkt zakupiony na ASOS można zwrócić za darmo za pośrednictwem Poczty Polskiej, DHL lub InPost w ciągu 45 dni od otrzymania przesyłki. Wszystkie zwracane przedmioty muszą być w nienaruszonym stanie, znajdować się w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki. Jeżeli zwracany przedmiot jest uszkodzony lub został wysłany po upływie 45 dni, ASOS rezerwuje sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy.
Uwaga: produkty z różnych zamówień muszą być zwrócone w oddzielnych paczkach.
Zwroty ASOS w czasie Świąt Bożego Narodzenia
Wszystkie zamówienia złożone w terminie 1.11 – 24.12 mogą zostać zwrócone do 31.01.2021 w celu otrzymania pełnego zwrotu kosztów za pośrednictwem oryginalnej metody płatności.
Zamówienia zwrócone po 31 stycznia
Jeśli zamówienie zostanie zwrócone pomiędzy 29 a 45 dniami od jego otrzymania, to zwrot zostanie zrealizowany za pośrednictwem vouchera upominkowego.
Jak utworzyć zwrot na ASOS?
ASOS nie załącza do przesyłki formularza zwrotu wraz z etykietą do wysyłki. Przed odesłaniem produktów należy zaaranżować zwrot online, za pośrednictwem zakładki Moje Konto. Poniżej znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące aranżacji zwrotu:
- Zaloguj się i przejdź do sekcji Moje konto.
- Kliknij zakładkę Moje zamówienia, wybierz zamówienie oraz produkty, które chcesz odesłać, wskaż i potwierdź powód zwrotu.
- Kliknij Wyszukaj punkty nadania, aby znaleźć najbliższą placówkę Poczty Polskiej, DHL lub InPost, z której ma zostać zwrócona paczka.
- Po potwierdzeniu zwrotu otrzymasz e-mail z etykietą – wydrukuj ją i przyklej z przodu paczki. Przed jej przyklejeniem usuń lub zakryj oryginalną etykietę.
- Zapakuj przedmioty, które chcesz zwrócić.
- Zanieś paczkę do wybranego punktu Poczty Polskiej / InPost i odczekaj do 14 dni roboczych, aż zwrócone produkty dotrą do magazynu ASOS i zostaną przetworzone.
Zachowaj dowód nadania przesyłki na wypadek, gdybyśmy w przyszłości okazał się potrzebny.
Co dzieje się po dokonaniu zwrotu?
Twój zwrot powinien zostać przetworzony nie później niż w ciągu 14 dni roboczych (nie wliczając w to weekendów oraz świąt państwowych) od jego wysłania. Gdy tylko przesyłka dotrze do magazynu ASOS, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Jeśli używasz aplikacji mobilnej ASOS i zdecydujesz się na otrzymywanie powiadomień, otrzymasz notyfikację, gdy tylko Twój zwrot zostanie przetworzony.
Zwrot środków
Jeśli produkt zostanie zwrócony w ciągu 28 dni od dnia jego dostarczenia, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy za pośrednictwem swojej oryginalnej metody płatności. Zwrot powinien nastąpić w przeciągu 10 dni roboczych.
Jeśli produkt zostanie zwrócony pomiędzy 29 a 45 dniami od dnia jego dostarczenia, otrzymasz voucher podarunkowy ASOS na kwotę odpowiadającą cenie zapłaconej za przedmiot.
Uwaga: ASOS nie oferuje wymiany towarów, więc jeśli potrzebujesz produktu w innym rozmiarze lub kolorze musisz złożyć nowe zamówienie.
Pamiętaj również o tym, aby zwracana przez Ciebie paczka nie przekraczała poniższych wymiarów — w przeciwnym przypadku przewoźnik może jej nie przyjąć:
- Poczta Polska: 120x60x60cm
- DHL: 30 kg, 120x60x60cm,
- InPost 25 kg, 64x38x41cm.