Jak wyglądają zwroty w sklepie ASOS?

Każdy sklep ma własną politykę zwrotów, szczegółowe regulaminy oraz generowane automatycznie formularze. Jak wyglądają zwroty w internetowym sklepie ASOS?

Jak wyglądają zwroty w sklepie ASOS?

Każdy produkt zakupiony na ASOS można zwrócić za darmo za pośrednictwem Poczty Polskiej, DHL lub InPost w ciągu 45 dni od otrzymania przesyłki. Wszystkie zwracane przedmioty muszą być w nienaruszonym stanie, znajdować się w oryginalnym opakowaniu i posiadać wszystkie metki. Jeżeli zwracany przedmiot jest uszkodzony lub został wysłany po upływie 45 dni, ASOS rezerwuje sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy.

Uwaga: produkty z różnych zamówień muszą być zwrócone w oddzielnych paczkach.

Zwroty ASOS w czasie Świąt Bożego Narodzenia

Wszystkie zamówienia złożone w terminie 1.11 – 24.12 mogą zostać zwrócone do 31.01.2021 w celu otrzymania pełnego zwrotu kosztów za pośrednictwem oryginalnej metody płatności.

Zamówienia zwrócone po 31 stycznia

Jeśli zamówienie zostanie zwrócone pomiędzy 29 a 45 dniami od jego otrzymania, to zwrot zostanie zrealizowany za pośrednictwem vouchera upominkowego.

Jak utworzyć zwrot na ASOS?

ASOS nie załącza do przesyłki formularza zwrotu wraz z etykietą do wysyłki. Przed odesłaniem produktów należy zaaranżować zwrot online, za pośrednictwem zakładki Moje Konto. Poniżej znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące aranżacji zwrotu:

  1. Zaloguj się i przejdź do sekcji Moje konto.
  2. Kliknij zakładkę Moje zamówienia, wybierz zamówienie oraz produkty, które chcesz odesłać, wskaż i potwierdź powód zwrotu.
  3. Kliknij Wyszukaj punkty nadania, aby znaleźć najbliższą placówkę Poczty Polskiej, DHL lub InPost, z której ma zostać zwrócona paczka.
  4. Po potwierdzeniu zwrotu otrzymasz e-mail z etykietą – wydrukuj ją i przyklej z przodu paczki. Przed jej przyklejeniem usuń lub zakryj oryginalną etykietę.
  5. Zapakuj przedmioty, które chcesz zwrócić.
  6. Zanieś paczkę do wybranego punktu Poczty Polskiej / InPost i odczekaj do 14 dni roboczych, aż zwrócone produkty dotrą do magazynu ASOS i zostaną przetworzone.

Zachowaj dowód nadania przesyłki na wypadek, gdybyśmy w przyszłości okazał się potrzebny.

Co dzieje się po dokonaniu zwrotu?

Twój zwrot powinien zostać przetworzony nie później niż w ciągu 14 dni roboczych (nie wliczając w to weekendów oraz świąt państwowych) od jego wysłania. Gdy tylko przesyłka dotrze do magazynu ASOS, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli używasz aplikacji mobilnej ASOS i zdecydujesz się na otrzymywanie powiadomień, otrzymasz notyfikację, gdy tylko Twój zwrot zostanie przetworzony.

Zwrot środków

Jeśli produkt zostanie zwrócony w ciągu 28 dni od dnia jego dostarczenia, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy za pośrednictwem swojej oryginalnej metody płatności. Zwrot powinien nastąpić w przeciągu 10 dni roboczych.

Jeśli produkt zostanie zwrócony pomiędzy 29 a 45 dniami od dnia jego dostarczenia, otrzymasz voucher podarunkowy ASOS na kwotę odpowiadającą cenie zapłaconej za przedmiot.

Uwaga: ASOS nie oferuje wymiany towarów, więc jeśli potrzebujesz produktu w innym rozmiarze lub kolorze musisz złożyć nowe zamówienie.

Pamiętaj również o tym, aby zwracana przez Ciebie paczka nie przekraczała poniższych wymiarów — w przeciwnym przypadku przewoźnik może jej nie przyjąć:

  • Poczta Polska: 120x60x60cm
  • DHL: 30 kg, 120x60x60cm,
  • InPost 25 kg, 64x38x41cm.