Kompletne szkolenie przygotowujące do zawodu UX designera

Wraz ze zwiększonym wykorzystaniem Internetu i nowych technologii, takich jak zakupy online, user experience stało się bardzo ważnymi czynnikiem, który firmy muszą brać pod uwagę, jeśli chodzi o budowanie lojalności klientów i przyciąganie nowych. Strona internetowa, która ma świetną użyteczność poprawi doświadczenie użytkowników, sprawiając, że będą oni polecać markę lub wracać na stronę. Z tego powodu firmy potrzebują profesjonalnych ekspertów w dziedzinie użyteczności, aby planować procesy zwiększające pozycjonowanie firmy, stosując najbardziej innowacyjne trendy, jakie istnieją. Dzięki Kursowi user experience nauczysz się planować różne strategie poprawy użyteczności strony internetowej, a także stosować najbardziej innowacyjne trendy w celu zwiększenia pozycjonowania marki.

Czym jest user experience?

User experience skupia się na całościowym doświadczeniu użytkownika końcowego, w tym jego postrzeganiu, emocjach i reakcjach na produkt, system lub usługę firmy. Definiują go kryteria obejmujące łatwość użycia, dostępność i wygodę. O koncepcji UX najczęściej mówi się w kontekście technologii, takich jak smartfony, komputery, oprogramowanie czy strony internetowe.

Dlatego user experience jest nie tylko dość nową dziedziną, ale i zmienną: zmienia się szybko pod wpływem postępu technologicznego, nowych typów interakcji i preferencji użytkowników. Nie jest tajemnicą, że dzisiejsi klienci chcą szybkich i prostych sposobów na zaspokojenie swoich potrzeb i rozwiązanie problemów. Na przykład 53% użytkowników mobilnych opuści stronę, której załadowanie trwa dłużej niż 3 sekundy. Dlatego UX stało się tak ważne.

Techniki ekspertów user experience na szkoleniach

Jak ekspert od user experience działa swoją „magię”? Dyscyplina ta łączy wiele umiejętności, technik i narzędzi mających na celu budowanie lepszych systemów. Oto kilka najczęstszych z nich. Ocena obecnego systemu. Niezbędny pierwszy krok, aby zobaczyć, od czego zaczynamy, jakie są słabe punkty i jak możemy się poprawić. Ankiety.

User experience jest bardzo subiektywne i nawet eksperci nie są w stanie czytać w myślach. Dlatego jednym z najlepszych sposobów na uzyskanie informacji o tym, jak działa dany system, jest zapytanie tych, którzy go używają. Przepływy użytkowników. Kolejne bardzo przydatne narzędzie, jeśli chodzi o łatwiejszą wizualizację zachowań osób odwiedzających stronę internetową. Można je na przykład wykorzystać do obejrzenia wszystkich kroków użytkownika od momentu jego pierwszego wejścia na stronę internetową do momentu dokonania pierwszego zakupu. Wzorce projektowe. Wzorce zapewniają spójność i elementy porównania pomiędzy różnymi stronami internetowymi.

Na przykład dobór odpowiednich elementów interfejsu w zależności od zadania do wykonania sprawia, że użytkownik instynktownie rozumie, jak ma się zachować. Dlatego dobry fachowiec wie, jak połączyć wszystkie te wzorce, aby stworzyć unikalny projekt, odpowiedni do potrzeb. W skrócie, dobre doświadczenie użytkownika jest kluczem do uwiedzenia odbiorców i przekazania wartości Twojej marki. Zabierz się do pracy, a zobaczysz, jak efekty są tego warte.

Tagged