Reserved – marka polska o rozgłosie międzynarodowym

Każda osoba, która lubi zakupy oraz modę na pewno zna markę Reserved. Jednak nie wiele osób ma świadomość, że marka ta ma swoją siedzibę w Gdańsku. Jej właścicielem jest spółka o nazwie LPP S.A. Marka odzieżowa Reserved łączy inspiracje z pokazów światowych z modą uliczną oraz propozycjami wielu influencerów, tworząc jednocześnie modę klasyczną z nutką nowoczesności zarówno dla kobiet, mężczyzn, jak i także dzieci. Co jeszcze możemy sobie o niej powiedzieć?

Trochę historii

Przedsiębiorstwo zostało założone w roku 1991 przez Jerzego Lubianieca oraz Marka Piechockiego. Nazwa pochodzi od ich nazwisk. W dziewięćdziesiątych latach właściciele postanowili wykreować markę autorską, co przyniosło otwarcie salonów pierwszych w roku 1998. Od 2001 roku spółka ta pojawiła się na Giełdzie Papierów Wartościowych. Następnie pojawiła się w Estonii, Rosji oraz Czechach. Obecnie LPP jest największą odzieżową firmą w naszym kraju. Obecnie produkty tej spółki możemy kupić już w dwudziestu pięciu krajach.

Ambasadorki marki

Marka Reserved wie doskonale, że pójście wraz z duchem czasu oznacza możliwie najlepszą reklamę. Do współpracy często zaprasza się znane osoby. Jednym z pomysłów były kolekcje, które tworzone były chociażby przez Gosię Baczyńską czy też przez Paprocki&Brzozowski. Marka lubi wzornictwo awangardowe oraz także intrygujące kolory, jednak utrzymane wszystko w trendach sezonowych oraz skrojone na różne sylwetki, jak i także na każdą kieszeń. Aby trafić lepiej w gusta odbiorców młodszych, Reserved postanowiło zatrudnić do swoich kampania młode, jak i także znane twarze show-biznesu. W ubraniach marki mogliśmy już podziwiać modelki polskie Magdaleną Frąckowiak czy też Annę Jagodzińską. Nie możemy zapomnieć także takich gwiazd jak Kate Moss czy też Care Delevingne w ubraniach marki Reserved.

Dużym sukcesem marki jest także współpraca z influencerką amerykańską Kendall Jenner. Jest to największa kampania reklamowa do tej pory. Zatrudnienie takiej modelki topowej oraz także ikony social mediów jest krokiem niezwykle odważnym w działaniach tejże spółki. Kolekcja została stworzona w stylu włoskim z dużym rozmachem, zatrudniając jednocześnie najlepszych fachowców. W promującym filmiku reklamowym Kendall jest uosobieniem różnych kobiet. Jest zbuntowaną retro-girl, bogatą arystokatką czy też nawet syreną. Musimy przyznać, że ten filmik robi ogromne wrażenie. Na pewno jeszcze więcej osób skusi się na ubrania tej właśnie marki. Tego akurat możemy być pewni w stu procentach. Miejmy to na uwadze.

Dodaj komentarz