Marka Intimissimi słynie ze zjawiskowej bielizny doskonałej jakości. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do kobiet, chociaż mężczyźni też znajdują tu coś dla siebie. Produkty Intimissimi można kupić w firmowych salonach w ponad 40 krajach na świecie, a ambasadorkami marki są zawsze gwiazdy światowego formatu, m.in. aktorka Alyson Le Borges (wnuczka Alaina Delona) czy supermodelka Barbara Palvin.
Intimissimi — historia marki
Marka Intimissimi to włoski producent wysokiej klasy damskiej bielizny. W ofercie firmy znajdują się również produkty dla mężczyzn. Intimissimi należy do Grupy Calzedonia SPA, a marka w 1996 roku szybko zyskując popularność dzięki innowacyjnym projektom oraz znakomitym kolekcjom bielizny. Już po 2 latach działalności działało aż 100 punktów sprzedaży. W 2011 roku Intimissimi posiadało ponad 1000 sklepów w 23 krajach. Sieć sklepów stale się poszerza. Produkty marki można nabyć w firmowych salonach w ponad 40 krajach na świecie.
Intimissimi — bielizna damska
Marka Intimissimi słynie z doskonałego połączenia wyrafinowanego stylu z prostotą. Wszystkie produkty wykonane są z materiałów najwyższej jakości, które są delikatne i przyjazne dla skóry. Wiele kolekcji marki wyprzedzało aktualne trendy i samodzielnie wyznaczało nowe standardy w modzie bieliźnianej.
Bielizna Intimissimi uchodzi za jedną z najlepszych na rynku i jest przedmiotem pożądania wielu kobiet. Biustonosze oraz inne produkty marki dodają kobiecości i zmysłowości, jednocześnie zapewniając wysoki komfort noszenia oraz znakomitą trwałość.

Kampanie reklamowe Intimissimi
Marka Intimissimi we wszystkich swoich kampaniach reklamowych stawia na subtelną elegancję i wyczucie stylu, wystrzegając się w ten sposób kontrowersji. Jej ambasadorkami były m.in. aktorka Alyson Le Borges (wnuczka Alaina Delona), Blanca Suarez oraz supermodelka Barbara Palvin. Kolekcję męską promowała natomiast reprezentacja Włoch w narciarstwie. Z kolei w kampanii biustonoszy wzięła udział aktorka Sarah Jessica Parker znana m.in. z roli Carrie Bradshaw w popularnym serialu „Seks w wielkim mieście”. Marka wyprodukowała również film krótkometrażowy z Monicą Bellucci.
Intimissimi bierze aktywny udział w akcjach mających na celu zwiększanie świadomości kobiet o walorach zdrowotnych prawidłowo dobranej bielizny. W tym celu marka wydała książkę The Perfect Bra, w której podsumowano doświadczenia oraz wiedzę włoskiego producenta bielizny. Intimissimi dołączyło również do kampanii na rzecz ekorozwoju i podjęło akcję „Poddajemy recyklingowi twoje biustonosze”.