Zjawiskowa bielizna damska Intimissimi

Marka Intimissimi słynie ze zjawiskowej bielizny doskonałej jakości. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do kobiet, chociaż mężczyźni też znajdują tu coś dla siebie. Produkty Intimissimi można kupić w firmowych salonach w ponad 40 krajach na świecie, a ambasadorkami marki są zawsze gwiazdy światowego formatu, m.in. aktorka Alyson Le Borges (wnuczka Alaina Delona) czy supermodelka Barbara Palvin.

Intimissimi — historia marki

Marka Intimissimi to włoski producent wysokiej klasy damskiej bielizny. W ofercie firmy znajdują się również produkty dla mężczyzn. Intimissimi należy do Grupy Calzedonia SPA, a marka w 1996 roku szybko zyskując popularność dzięki innowacyjnym projektom oraz znakomitym kolekcjom bielizny. Już po 2 latach działalności działało aż 100 punktów sprzedaży. W 2011 roku Intimissimi posiadało ponad 1000 sklepów w 23 krajach. Sieć sklepów stale się poszerza. Produkty marki można nabyć w firmowych salonach w ponad 40 krajach na świecie.

Intimissimi — bielizna damska

Marka Intimissimi słynie z doskonałego połączenia wyrafinowanego stylu z prostotą. Wszystkie produkty wykonane są z materiałów najwyższej jakości, które są delikatne i przyjazne dla skóry. Wiele kolekcji marki wyprzedzało aktualne trendy i samodzielnie wyznaczało nowe standardy w modzie bieliźnianej.

Bielizna Intimissimi uchodzi za jedną z najlepszych na rynku i jest przedmiotem pożądania wielu kobiet. Biustonosze oraz inne produkty marki dodają kobiecości i zmysłowości, jednocześnie zapewniając wysoki komfort noszenia oraz znakomitą trwałość.

Nowe kolekcje: zmysłowa bielizna Intimissimi, Tezenis, Gatta i Oysho
Bielizna damska Intimissimi

Kampanie reklamowe Intimissimi

Marka Intimissimi we wszystkich swoich kampaniach reklamowych stawia na subtelną elegancję i wyczucie stylu, wystrzegając się w ten sposób kontrowersji. Jej ambasadorkami były m.in. aktorka Alyson Le Borges (wnuczka Alaina Delona), Blanca Suarez oraz supermodelka Barbara Palvin. Kolekcję męską promowała natomiast reprezentacja Włoch w narciarstwie. Z kolei w kampanii biustonoszy wzięła udział aktorka Sarah Jessica Parker znana m.in. z roli Carrie Bradshaw w popularnym serialu „Seks w wielkim mieście”. Marka wyprodukowała również film krótkometrażowy z Monicą Bellucci.

Intimissimi bierze aktywny udział w akcjach mających na celu zwiększanie świadomości kobiet o walorach zdrowotnych prawidłowo dobranej bielizny. W tym celu marka wydała książkę The Perfect Bra, w której podsumowano doświadczenia oraz wiedzę włoskiego producenta bielizny. Intimissimi dołączyło również do kampanii na rzecz ekorozwoju i podjęło akcję „Poddajemy recyklingowi twoje biustonosze”.

Dodaj komentarz